HTML

Zöldséges egészség

Sziasztok! A blog célja a tájékoztatás. Egyrészt magamat tájékoztatom, mert a dolgoknak alaposan utána kell nézni ugyebár, másrészt persze Titeket. A blogon főleg egészségmegőrzésről, az egészséget károsító tényezőkről, ezeken felül mindennapi környezetvédelemről és talán néha műszaki dolgokról lesz szó. Egyébként szeretem a városokat. Szeretem, ha hagyományt tisztelve újítanak fel egy utcát vagy teret, régies lámpaburákkal, és sok fát ültetnek. Szóval kritikával illetem a városokat, de imádom őket. Szeretek fotózni is - többek között várost. Szóval ilyesmi posztok is várhatóak.

Barátok és "testvérblogok"

Friss topikok

  • : Szerintem igen, bár ott nem néztem, én megrendeltem. (bookline) (2013.03.25. 10:52) Hófödte Budapest / Tabán
  • E1d2o: Köszönöm a hozzászólást! Hát, ez is igaz. :) (2013.02.06. 23:53) Alternatívság
  • E1d2o: Csak hobbiból érdekeltek a szaunák, és azért mertem írni róluk, mert elég sok helyen olvasgattam róluk. Majd a következő bejegyzésben, ami egy-két napon belül jön, lesznek hivatkozási linkek. Nagyon... (2013.01.25. 21:25) A finn szaunáról (2. rész)
  • nevem van: @E1d2o: A butaságot, a szerző belső bizonytalanságán kívül mást nem tükröző közhelyözönt nem a nyelvtanárok, hanem a zöldek utáltatják meg a serdületlen, de nem ostoba gyerekekkel. Én négy nyelvet t... (2013.01.22. 12:31) Ellenszenves téma a környezetvédelem? Miért nem zöld Budapest?

05.
február

Úszás

E1d2o  |  Szólj hozzá!

Ha kiskoromban megkérdezték volna, mi a kedvenc sportom, akkor a focit és az úszást mondtam volna. Évek óta nincs lehetőségem focizni, még alkalom adtán se. Úgyhogy ma már csak az úszás maradt, mint kedvenc.
Szeretek kerékpározni is, kocoggatni is szoktam, nomeg otthon gyógytornás erősítő és nyújtógyakorlatokat végezni. De az abszolút kedvenc az úszás, előbbiek szinte csak pót-sportok, ugyanis az úszás eléggé-nagyon pénz- és időigényes.

Nem jó se az arc- se a névmemóriám, és semmiféle híresség nem érdekel, celebek főleg nem... Bezzeg pár úszó nevét tudom! Nyáron sokat olvastam és videókat néztem Risztov Éváról. Tanulni kellene a kitartásából, és abból, ahogy küzdött az álma valóra váltásáért. Sok-sok nehézség ellenére se adta fel! De lelkesen szurkoltam/ok természetesen Kovács Áginak, Cseh Lacinak, Gyurta Daninak is. Cseh Laci például asztmás, ennek ellenére versenyez és küzd.

Régen az emberek sokat gyalogoltak, esetleg lovagoltak. Barkácsoltak, kertészkedtek, főztek, kézzel mostak stb. Ma már a legtöbb ember két megállót is lusta legyalogolni, tehát 10 perc séta sokaknak derogál, akkor is, ha nem sietnek sehova, akkor is, ha jó idő van. Inkább szálljunk fel a zsúfolt, fülledt villamosra, amire 5-10 percet kell várni...

A természetes életmód mozgásmennyiségét pedig nehéz pótolni. Pénz- sokszor időigényes. Elszántságot igényel.
Ráadásul könnyű túlzásba vinni, és ezt az ízületeink bánják. De a kemény sport megerőltetheti az izmokat, sőt, bizonyos szint után árthat a szívnek is. Ha pedig túlnyomó részben űzzük az izomerősítő, nem-kardio mozgást, akkor ugyan erős izomzatunk lesz, de a szívnek, tüdőnek, érrendszernek vajmi keveset segítünk.Az úszásban az a jó, hogy sok izmot erősít, eközben pedig állóképességi mozgás is. Nem terheli az ízületeket. Tágítja a tüdőt, szélesebb vállat csinál stb. Nyugtat, kellemes, hasznos időtöltést biztosít.

Majd még fogok írni az úszásnemekről, most ez csak egy kis reklám volt erről a sportról.

Címkék: egészség úszás életmód

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása