HTML

Zöldséges egészség

Sziasztok! A blog célja a tájékoztatás. Egyrészt magamat tájékoztatom, mert a dolgoknak alaposan utána kell nézni ugyebár, másrészt persze Titeket. A blogon főleg egészségmegőrzésről, az egészséget károsító tényezőkről, ezeken felül mindennapi környezetvédelemről és talán néha műszaki dolgokról lesz szó. Egyébként szeretem a városokat. Szeretem, ha hagyományt tisztelve újítanak fel egy utcát vagy teret, régies lámpaburákkal, és sok fát ültetnek. Szóval kritikával illetem a városokat, de imádom őket. Szeretek fotózni is - többek között várost. Szóval ilyesmi posztok is várhatóak.

Barátok és "testvérblogok"

Friss topikok

  • : Szerintem igen, bár ott nem néztem, én megrendeltem. (bookline) (2013.03.25. 10:52) Hófödte Budapest / Tabán
  • E1d2o: Köszönöm a hozzászólást! Hát, ez is igaz. :) (2013.02.06. 23:53) Alternatívság
  • E1d2o: Csak hobbiból érdekeltek a szaunák, és azért mertem írni róluk, mert elég sok helyen olvasgattam róluk. Majd a következő bejegyzésben, ami egy-két napon belül jön, lesznek hivatkozási linkek. Nagyon... (2013.01.25. 21:25) A finn szaunáról (2. rész)
  • nevem van: @E1d2o: A butaságot, a szerző belső bizonytalanságán kívül mást nem tükröző közhelyözönt nem a nyelvtanárok, hanem a zöldek utáltatják meg a serdületlen, de nem ostoba gyerekekkel. Én négy nyelvet t... (2013.01.22. 12:31) Ellenszenves téma a környezetvédelem? Miért nem zöld Budapest?

07.
január

Flipper

E1d2o  |  Szólj hozzá!

Megnéztem a Flippert. Családi film.

Port.hu:
"A 14 éves Sandy Ricksre mostanában rájár a rúd. Itt a vakáció, de a kilátások siralmasnak tűnnek az elkényeztetett városi srác számára. Most érkezett meg a világ legtávolabbi csücskébe egy kis szigetre, és kénytelen itt tölteni a nyarat bácsikájával, a kiöregedett hippivel, aki egykor a Beach Boys cuccait pakolászta, még mielőtt kivonult volna a civilizációból, és halászatra adta a fejét. És ami a legdurvább, Sandynek le kell mondania a szabadjegyekről, amik a Red Hot Chili Peppers koncertre szólnak. De amikor összeismerkedik egy hozzá hasonlóan bosszús árva delfinnel, Flipperrel, Sandynak rögtön más fényben tűnik fel a szigeti szünidő. A bűbájosan kedves tengerlakó egy csapásra belopja magát a fiú szívébe, ahol azért még marad egy kis hely a szintén ott nyaraló szőke leányzónak, Kimnek is. És amikor palackorrú barátjuk veszélybe kerül, a gyerekek korosabb, de lélekben fiatal társaikkal együtt akcióba lendülnek."

Hogyan jellemezném pár mondatban?

Volt benne izgalom, pont, amennyi kell. Nem hiányoztak a megható jelenetek sem. Az jó szándékú győzött a gonosz felett. Az önző, talán a mindennapi életbe kicsit belefásult emberek szíve meglágyult, megnyílt egymás felé. Az emberek és az emberek, emberek és állat, állat és emberek kölcsönösen odafigyeltek egymásra, és segítették egymást (a gonosz elleni harcban).

Ajánlom minden korosztálynak. Szerintem nemcsak a komoly, gondolkodnivaló, mély "tanítások", illetve nemcsak a könnyed, csupán a szórakozásra jó filmek az értékek. Szeretem a családi filmeket, mert minden megfelelő adagolással van benne (számomra). Van izgalom, de nem izgulod magad halálra a főhősért. Van bennük tanulság, de könnyed. Nem tudom... mindenestre engem ez kapcsol ki és tölt fel.

Elég esetlenül sikerült róla írnom... A lényeg: ajánlom mindenkinek!

Címkék: film tanulság tinédzser kikapcsolódás flipper szívek családi film

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása